23 Nisan 2011 Cumartesi

e-logo'ların keyfi kullanımı

Eczanelerimizde kullandığımız e-logo'ların bilinçsiz bir şekilde hatalı olarak kullanımı sürekli dikkatimi çekiyor. Eczanesi kapalıyken açık bırakanlar, yine kapalıyken nöbet modunda açık bırakanlar, nöbetçiyken e-logoyu açmayanlar görüyorum sürekli. Bunun cezasını yalnızca hastalar çekiyor, benim de başıma geldi, neyse ki acil bir ilaç aramıyordum. İlaç almak için eczane ararken yanan bir e-logo gördüm, derhal o tarafa yöneldim fakat ne göreyim; eczane kapalı. Aynı şekilde başka bir akşam metrodan indim, ağrı kesici almam gerekliydi, baktım yanıp sönen bir e-logo, şansa bak dedim kendime nöbetçi eczane, gittim baktım, malesef o da kapalı. Dikkat edelim arkadaşlar, altı üstü bir düğmeye basmak gerekiyor, lütfen duyarlı davranalım ve zaten hasta olan veya hastası olan insanları daha fazla yormayalım.

Yeri gelmişken doğru kullanımı da yazayım;
Eczane açıkken, gerekli olduğunda : Normal modda açık olmalı (ışır vaziyette),
Eczane nöbetçiyken : Nöbet modunda açık olmalı (yanıp söner vaziyette)
Eczane kapalıyken : Kapalı olmalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder